40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

čtvrtek 18. srpna 2011

Trocha trápení na ESC

Právě ležím a hotelu a mam za sebou 6 her na turnaji European Single Championship (ESC) 2011 v Montreux. Nebudu to moc okecávat rovnou přejdu k samotným hrám. Možná jen doplním že hry se boduji trochu nestandardně a to tak, že můžete získat 8bodů za primární misi, 4 za sekundární a dalších 8 za victory pointy.

První hru jsem potkal Simona z Německa, což je mimochodem loňský kapitán německého týmu. Měl víceméně standardní gardu se třemi vedetami, dvěmi manticorami, dva AC týmy, exterminátora nějaké drobky. Deploj byl na čtvrtinky. Začínal jsem, nacpal jsem se co nejvíc na střed a čekal co udělá on. Jako správný gardista zalezl úplně do rohu, což mi v tomto případě dělá vzdálenost více jak 40" od něj a začínám tušit, že bude ještě nějakou chvíli trvat než se dostanu na dostřel.vendetama dělá scout move okolo mě a když už plánuji první cíle pro první kolo, jako správný hráč mi ukradne iniciativu. v ten moment tuším že je rozhodnuto. Dva dredi se zmůžou jen na 2 vendety, než padnou za vlast a zbytek je nehorázně plackován od manicor a exterminátora. na dostřel psycannonama jsem se prakticky nedostal. V pátém kole mi zbývá jen hrstka přeživších a hra končí 0:20. Bohužel nevím co jsem měl udělat jinak. Tenhle soupeř plus tenhle deploj plus to že začíná pro mě nejspíš znamená smrt pokaždé. Mimochodem Simon skončil celkově čtvrtý.

Druhou hru potkávám francouzského hráče s Eldary. Hromada Warwalkrů, 3 Vipery, Eldrad, FireDragoni, atd. Dawn of War s celkem 4 objectivama z nichž 2 byly pro primární misi a všechny 4 pro sekundární. Začínám a hra se v poklidu vyvíjí v můj prospěch, jen Eldrada nějak nejsem schopen sejmout a postupně se mnou docela prosekává. Na victory pojty to vychází na remízu, objectivy ale držím a celkově výhra 16:4.

Třetí hra opět proti hráči z Německého ETC týmu a tentokrát Dark Eldaři. Hromada Venomů, 3x ta heavy s Dark Lacema, Truborni s blastrama a nějaká jetbiky. Hážu lepší kostku na začátek a začínám, to a debilní deploj byl počátek mé zkázy. V prvním kole nikam nedostřelím, on samozřejmě ano a bolí to. Místo abych na něj následně vytvořil tlak, jsem se spíš stáhnul s tim že nějak ty 3 z 5 objectivů prostě udržím, bohužel ne. střelba z Venomů mariňáky neskutečně bolí a šestém kole s pár posledními modely vzdávám hru. výsledek 0:20 a jsem dost rozladěn.

Dnes ráno potkávám CHSM, nějak si nepamatuji ze kterého státu, ale měl hodně flufy list s dredem, defilerem, 2x princ jen s křídlama, 3 oblici, 3 a 3 termosky a 3 plný rhina. protože měl na termoskách combimelty, obě squdy šly deepstrikem kousek ode mně, vystřelily a byly umláceny halbergama. zbytek jsem mu otvíral jedno po druhém a jen s malými ztrátami na mé straně. Na primární killpointy vyhrávám s přehledem a sekundárních objectivů také držím více a s rozdílem victory pointů končí hra 18:2.

Do páté hry nastupuji proti dalšímu Němcovi, tentokrát ale né členovi německého ETC týmu, ale pro změnu rozhodčímu jak na minulém ETC tak na letošním. Hraje Grey Knighty, ale s trochu zvláštním listem o 10 termoskách, 10tkové strike squadě, 8 purifierů, inquizitor, knihovník, storm raven, dva riffle dredi a jeden normální. Já se v prvním kole jen posunu blíž a zkusím střílet do storm ravenu, ale přes trojkový sejv nic neprojde. následně právě od storm ravenu schytávám mindstrike rakety, které při hitu způsobují automatický peril, což mi rovnou popravuje po 1 týpkovi v každé hitnuté unitě, ale taky to způsobuje automatický glance dredovi a jednomu razorbacku. tohle jeho kolo docela zabolelo, ale zbytek hry už mám pod kontrolou i když částečně i pro to, že se termoskama s knihovníkem drží v druhé části stolu než jsou dva primární objectivy a ani nemá tendenci jít nějak víc ke mně. Dojde i na fight kdy moji purifíři naberou ty jeho a díky psykout granátům z toho vycházím úspěšně. V šestém kole wipe soupeře, takže rovnou 20:0.

Do poslední hry nastupuji proti sympatickému Darkwynnovi z USA a ano, je to ten co často něco píše pro Bell of Lost Souls. Stejně jako pro ETC má Black Templáře o dvou bandách termosek, jedni sedmičlení golfisti, podruhé s cyklonama a nějakým charakterem,. tři dvojičky cyklonových land speedrů, dvě troopy v dropodu a jedna v rhinu. Nechává mě začít a sám nechává vše v rezervách. chodí mu to postupně a golfisty ničím, druhé termosky jsem zredukoval už jen na HQ a jednu tropu vysekal. Hromada raket do psycannonů bolí a zůstal mi tuším jen jeden. Poté co jsem první dvě kola neměl na co střílet, pro jistotu ještě ukončil hru v pátém kole, takže hodně rychlá hra. bohužel se mu podařilo posledním land speedrem doletět na kontest a na sekundární objectivy prohrávám, na primární remízka a na victory pointy asi o 350pts vedu, takže podtrženo sečteno 9:11 pro mě. Jinak pro mě asi nejzábavnější hra z celého turnaje.

Výsledky je možné najít zde a komu se nechce hledat tak napovím, že jsem skončil 27 z 66 hráčů. Původně jsem doufal v trošičku lepší výsledek, ale po prvním dni jsem za tohle vážně rád. Na druhou stranu toho určitě nelituji, protože trénink a zkušenosti před víkendovým ETC jsem nasbíral požehnaně.

4 komentáře:

  1. vzhledem k prvnímu dni je celkový výsledek super!

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Díky za článek a připojuji se ke Komplikovi.

    Hoši, držím vám palce (pěsti) a pořádně to tam rozbalte! Pište, pište, pište, ať víme jak na tom jste!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi robot. Dat EST a pak ETC to je fakt vostrej zahul. Respekt.

    OdpovědětVymazat
  4. To tady dneska jeste nekteri hrali jen tak nebo si neltere tymy davaly challenge

    OdpovědětVymazat