40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

neděle 14. srpna 2011

Road to ETC

Pro mě dlouho očekávaná akce se kvapem blíží a European Team Championships neboli ETC vypukne již příští víkend (20. - 21.8.), pro mne a pro Křečka ještě o tři dny dříve a to ve středu 10.8. kdy začíná European Single Championships neboli ESC, což je vlastně taková předehra před velkým víkendem a jak je z názvu patrné zde je každý za sebe. Letos jsem vyměnil gardu za nový silný kodex, kterým jsou Grey Knighti a gardu pro změnu bere Křeček.

ETC ready
I když má ESC slabší účast, letos je na čtyřicítku přihlášeno necelých 90 hráčů, já se možná na tento turnájek těším víc než na samotné ETC. Předně jsou povoleni speciál charakteři na rozdíl od ETC, takže můj Crow-Purifier list je mnohem mocnější a nemusím kupovat jinak hloupé Stike Squady, tak jako na týmový turnaj. Hraje se na (pro mě) divných 1850pts kdy jsem si musel vybrat mezi 35 purifirama a 3 rifle dredama, nebo 40 purifierů 2 dredi a ještě zbyde skoro 100pts. Zvolil jsem druhou možnost, protože desítka purifierů se 4 psycannonama rozdělaná na combat squady s jednou pětičkou těžkých zbraní a druhou s halapartnama jedoucí v razoru s psyheavyboltrem je prostě to top co jde z GK kodexu vymačkat. Squada 5ti purifierů prostě nefunguje a raději dám přednost 4 psycanonům než jednomu, sice taky pěknému, rifle dredovi. Za zbylé body jsem nakoupil nějaký master craft a inquizitora s rag a psychotroke granátama. For fun. :)

Na čtyřicítkové ETC je letos přihlášeno 23 týmů, aby byl sudý počet, byl sestaven ještě tzv. Mercenary team. V každém týmu 8 hráčů, to máme pěkných 192 hráčů. BTW na fantasku je přihlášeno rovných 30 týmů, tak si zkuste představit jakou rozlohu turnaj zabere, jen na stoly je to přes 200 stolů! Složení a rostery našeho týmu jsme tady na 40dice.cz publikovali už dříve, já jsem svůj roster postavil opět na základu purifierů, bohužel protože kvůli restrikcím není povolen Castelan Crow (special charakter) tak purifieři tentokrát jen v počtu 30ti a navíc jako elita, takže na objectivy už to nefunguje tak jak by mělo. Opět dva dredi, jako "HQ z nutnosti" je Inquizitor s psychotroukama a jako troop choice dvě Strike Squady v počtu 10 a 5, ta větší se v případě potřeby může opět rozdělit na combat squady. Ano dvě-tři troopy dohromady o 15ti mariňácích nejsou moc. naštěstí díky ETC misím kdy stačí držet o jeden objectiv více než soupeř se dá hrát na taktiku "držím svůj, kontestuji jeho", což jsem si vyzkoušel i v několika přípravných hrách a docela to fungovalo.

Jak již jsem psal, na ETC a snad ještě více na ESC se letos opravdu těším. Na 1200km dlouhou cestu směr Montreux, což je mimochodem moc pěkné městečko na okraji Ženevského jezera, vyrážíme s Křečkem už zítra někdy touto dobou (pondělí cca 22:00). Mám v plánu jak fotit, tak natáčet. Průběžně postovat různé info, výsledky, případně pokud čas a připojení k internetu dovolí i mini reporty. Převážně sem na 40dice.cz, snad hofyland a samozřejmě opět využít i loňský twitter kanál ETC_CZ. Takže jak se poslední dobou často říká "stay tuned" a pokud možno držte palce :)

1 komentář: