40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

neděle 28. listopadu 2010

Videoreport z Vídně

V sobotu 27. listopadu jsme společně s Křečkem a Mirkem vyrazili na jednodenní turnaj na Vídně na 1750pts do místního klubu. Už trochu dřív se mi rodila v hlavě myšlenka zkusit z nějakého turnaje udělat video report a tady jsem viděl ideální příležitost. Ač jsem původně plánoval něco okolo 8min, dlouho jsem stříhal než jsem se dostal pod 20min, což jsem navíc kvůli youtube nakonec ještě musel rozdělit do dvou částí...

První část:


Druhá část:


Je to můj první pokus o report podobného charakteru a pro mě je to docela zajímavá zkušenost, hlavně mě ale zajímá váš názor ať vím jestli mám ve video reportážích pokračovat i pro příště nebo se vrátit k psané formě :) Budu vděčný za každý komentář. Díky

4 komentáře:

  1. Super report, díky za něj.

    Ten zelenej šašek s kopím je Vulkan He'stan :).

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Fakt pěkný. Křeček je potichu. Greg mu skáče do řeči :D

    Tak příště další!

    OdpovědětVymazat
  3. Toch
    Parada jen tak dál, škoda že to je tak daleko do vídně vypadá to tam v poho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby se zas někam jelo - Polsko, Rakousko - dejte vědět. Jel bych taky rád.

    OdpovědětVymazat