40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

úterý 21. září 2010

miniturnaj v HK

Po menších obstrukcích s výběrem termínu a kdo si vezme akci oficielně na triko se vše nakonec dohodlo a já (Greg) a Maf (Vegan) jsme v neděli 19.9. vyrazili do Hradce Králové na miniturnaj místního klubu. Jak už to na jednodenních akcích bývá, hrály se tři hry a limit byl tentokrát vtipných 1509pts. Můj roster vycházel z mé tradiční sestavy popsané v jiném článku tady na 40dice.cz . Ve zkratce: 2x GK LR Reedemer, Grandmaster + 3 termosky, Stern + 7 GK, 5GK se dvěma psycannony.

První hru jsem narazil na Grigoriho a jeho vlky. Prakticky 15 trubek, 3 troopy v rhinech, veverka. Čtvrtinky a celkem 4 objectivy. Měl jsem výhodu páč moje psycannony umí otvírat i rhina, což i předvedly, zatímco jeho trubky na LR prostě nestačily. Šikovně se mi podařilo nabrat jedny longfangy, troopu a hlavně veveráka Grandamastrem s termoskama na iniciativě 10, do veverky protlačit 1 nesejvnutý wound a úspěšně složit psychic test na force weapnu, bohužel jeho 5+ negace psychic power mu padla a vzápětí mě kompletně vysekal. Aspoň že trubky a troopa zmizely. V následných kolech jsme hrály menší šachy o to jestli veverák dochárguje na mojí suportní GK sedící na jednom mém pointu. Podařilo se mi sestřelit veverce obě malý veverčata :) a veverák nesložil morálku, prchá ale zastavuje do 1" od okraje. LR se Sternem se snaží oklikou od dvou zbývajících imobilních rhin s meltama uvnitř dojet na kontest jeho objectivů. Bohužel hra končí v pátém kole a to jsem to ještě nestih. Co mi ale hlavně zebralo výhru, byla má chyba kdy jsem čtyři kola věděl že zadní supportní GK se v pátém kole musí roztáhnout k dalšímu objectivu, no schválně, myslíte že jsem to v pátém kole udělal? :) Hra tedy končí remízou 10:10.

Druhý soupeř Stoupa s Orky. Warbos, doktor a další tři nobové na bikách, jedni fástkoví bikeři, bigmek se shockattack gunem, lootas a dvě třicítky boys. Hrály se dva objectivy a 12". Můj cíl byl jasný, zbavit se Warbose a teoreticky mi ty LR už neotevře. GM s termoskama nabíhá do warbose na ini 10, GM si bere přímo Warbose, ostatní zbytek, GM z pěti útoků dává pouze jeden wound, už žhaví force weapnu, ale stoupa hází šestku na invul. Druhá hra kdy chybělo málo a enemyho charakter mohl být fuč, bohužel nebyl a navíc ještě vypráskal moje termosky, zůstává jen jeden přeživší terminátor, který v příští assault fázi ze svých dvou útoků, dává dva hity a dvě zranění, samozřejmě cílí Warbose a ten už invul nehodí a umírá. Dobrá věc se nakonec podařila i přes značné ztráty. Zbytek hry se mění v rutinu, kdy LR najíždí do třicítek boys, tak aby je co nejvíce zdrcnul na jednu hromádku a pak jim tam švistnul flamerem. Když je počet dostatečně zredukovaný, vyskočí z něj GK se Sternem, vypráskají zbytek orků a jedou zase o kus dál :) Mezitím se mu ale daří zničit mé supportní GK na objectivu a musím se začít stahovat jedním LR zpět. Zde dělám další velkou chybu a zahazuji výhru, když místo abych jen dojel na vzdálenost necelých 3" k pointu, místo toho najíždím na celý point, čehož ork využívá tím že zbytek jedné jeho troopy na mě v ten moment dochárguje a ač mi nic neudělá, kontestuje můj point a hra překvapivě opět končí v pátém kole. Pravděpodobně bych v šestém kole dal orkovi wipe. Opět 10:10.

Na poslední hru je mým soupeřem Shadowulf ale překvapivě ne s vlky ale s renegády podle IA codexu. Dawn of war, anihilace. Už na začátku šlo o rozdíl killpontů cca 3:1 v můj prospěch a vzhledem k mizivému počtu těžkých zbraní v gardistických řadách, byla hra celkem rozhodnutá. Pro jistotu jsem sejvnul snad vše co jsem sejvovat měl a jediná vážnější ztráta byl otevřený LR poté co k němu outlankem přiběhla jedna melta. Nicméně GM s termoskama se dostatečně pomstil když naběhnuli do "férového" assaultu kdy zároveň nabrali čtyři renegádské unity, způsobem "každý jednu", našvihali cca 8 woundů bez možnosti sejvu, sami nedostali ani škrábanec, pro jistotu nahodily ještě dva holocausty a to co přežilo zahnali na útěk bez možnosti sjednocení. Stern s GK a druhým LR dělali čistku ve středu bitevního pole prakticky taky bezestrát ve vlastních řadách a v pátém kole dělí soupeře od wipu snad jen dva přeživší heavy teamy v druhém rohu jeho deploje, překvapivě hra končí opět v pátém kole, tentokrát už ale s výsledkem 18:2 v můj prospěch.

Celkové score 38bodů znamenalo pěkné třetí místo. Mafovi se s jeho TAU podařilo uhrát 41bodů a tudíž druhé místo. Tím považuji naši OL účast za úspěšnou :) V HK už jsme párkrát na miniturnaji byly a vždy je to fajn strávený den s fajn lidmi. Tentokrát jsem poprvé zavítali i do nové herny, která je moc dobře zařízená, jen ty schody :)

Konečné pořadí:

1 Grigorij 49
2 Vegan 41
3 Greggg 38
4 Joker 29
5 Broucek 26 (dve hry)
6 Stoupa 25
7 Anakonda 22
8 Shadowulf18
9 Jindra 12 (jedna hra)
10 Karbos 8 (dve hry)

4 komentáře:

  1. A pak že se DH nedají hrát :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam pocit ze Shadowulf a VelkyZlyVlk nejsou jedna a tataz osoba, nebo ano?

    OdpovědětVymazat
  3. Toho druhého znám osobně a nemyslím si, že jsou to ti samí lidé.

    OdpovědětVymazat
  4. a jo, popletl jsem nicky :) opravim... samozrejme shadowulf

    OdpovědětVymazat