40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

úterý 10. srpna 2010

pár vtípků z her na ETC

Tři poslední meganobové otevřeli chiméru s psykerama, po explozi zůstal jeden poslední přeživší psyker, poctivě meganobům snížil morálku o -1 což přesně stačilo aby nedali morálku a fallbackovali, osamocený psyker se rozhodl pomstít a tři kola běžel za nimi, sejvoval všechny sejvy a nedovolil jim udělat regroup až do konce hry. Heroický psyker totálně vyděsil 3 meganoby!

Jiná hra a opět mi psyker battle squad předvedli co jsem ještě neviděl. nejprve mi soupeř wreknul chiméru, po následné střelbě do nich umřel pouze Overseer a zbývajících 8 psykerů si našlo jinou chiméru. Při prvním následujícím pokusu o snížení soupeřovy morálky dostali Peril a poprvé jsem viděl jak dokáže 8 modelů zmizet uvnitř transportu.

Protože mi všechno sedí v chimérách moc často ordery nepoužívám, na ETC jsem se rozhodl použít Order celkem třikrát. První pokud jsem na potvrzení orderu hodil 5a6, soupeř se pozastavoval nad tím že už další order nemám a až jsem mu v kodexu našel, že musím hodit 6a6 abych nemohl používat další, tak jsem mu i naprosto bravurně předvedl jak to vypadá v akci na na druhý pokus hodil 6a6. V následující hře pak byla opět možnost použít order a jaké překvapení když se na kostkách opět objevilo 6a6. Zkrátka gardisti kteří nejsou zvyklí přijímat ordery se to jen tak nenaučí.

Na začátku hry s Mikem z USA a jeho Orky si Mike hodil začátek hry, deploynul, potom ze srandy říkám "Chceš vidět jak ti zeberu iniciativu?" "Snad zkušíš zebrat?", "ne, zeberu, já to umím, ukážu ti svou šestku". A hádejte co jsem hodil. Samozřejmě 6.

O pár hezkých momentů se postaral i Slimák, v poslední hře se se svýma motonobama dostal do assaultu s množstevním orkem. Ten do něj švihal 120 útoků a Slimákovi umřela jedna motorka a jedna přišla o wound. Soupeř na to reagoval hláškou "this is like fucking council" a povyprávěl historku z minulé hry kdy proti němu vyjel dvojitý coucil, on do něj naběhl a našvihal 300útoků, 75 woundů, ale 3 warloci to ještě ustáli. Orci jsou hrozný prasata v chárgi, ale když sejvujete jako Slimák tak to nestačí.

Slimákovy kostky se postaraly v jiné hře ještě o jeho wipeout ve třetím kole, kdy nejprve deploynul truky a wagony v lese a pří pokusu vyjet si imobilizoval 1 wagon i přes reroll za defrolu a 2 trukky během jednoho kola, zbytek se kvůli těmto imobilním neměl kam pohnout a soupeř jen dojel a automatickými hity pootvíral co bylo v dosahu. Orci na to řízení nikdy moc nebyli.

2 komentáře:

  1. Presne tohle jsou okamziky, kvuli kterym stoji za to hrat.
    Je to sice mimo misu, ale dodnes si pamatuju, jak jsem postavil prvne ve WHFB trpasliky vedene Thorekem a sel si zahrat. V prvnim kole jsem zkusil runu, padlo 1, takze reroll a znovu 1 no a tak jsem si hodil jak to s nim dopadne a svete div se potreti 1. Cili Thorek prisel, prastil do kovadliny a umrel. Tomu se rika blbej den ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. hehe ja jí amikoj taky vzal prvni kolo 6 penetraci 6x shaken a čus a už sem se vez xD

    OdpovědětVymazat