40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

pátek 13. srpna 2010

Eldar battles on ETC

Něco málo k bitvám na ETC.

I.
Vafličky, 5 žetonů a dawn of war, Belgie - roster viz ofiko stránky. Nasazen jsem byl jako defender. vyhrál jsem hod o začátek a rozhodl se jít první. Na deploy sem nedal nic ale poctivě jsem všim vylezl v prvnim kole Noc mu zrušila první střelbu. V druhym kole jsem ničil speedry a schovával se před vším ostatním - pak jsem jen pomalu čekal na to až jeho rhina dojedou na dostřel drogonů v serpentách. Otevřít rhina skoro nešlo a měl hroznou kliku na magii neb i přes runes of warding vesele kouzlil a střílel z runepriestů. Nakonec to dopadlo úplně čistou plichtou - v posledním kole mi utekli guardiani na morálku z žetonu tak to skončilo plichtou každý 1 žeton a na body stejně.

II.
Amík, Blood angels, 2 žetony, liny - Hrozná bitva. Amík prudil jak mohl a hádal se o každý milimetr a navíc jak je u amíků běžné se tvářil jako hrozně fajn hráč - klasický pokrytec Nakonec jsem na něj vypěnil a seřval ho tak pak se trochu uklidnil. Jinak bitva docela dobrá - vyhrál jsem hod o to kdo jít první a tak jsem šel druhý, já vylezl až v druhym kole abych se vyhnul hroznýmu fire poweru a on začal až ve čtvrtym kole sprint k mému žetonu a navíc sprint nedůsledný - díky tomu jsem ho udržel a skončilo to další plichtou.

III.
Irsko, Garda, Kill pointy, Spearhead - asi nejlepší bitva co jsem měl. Začal sem notně konzumovat Balantinku a bylo fajn. Jinak jsem si opět mohl vybírat kdo půjde první a druhý takže jsem šel druhý. Vyšel jsem z rezerv a shakenul vendety - Pak se podařilo proletět fire dragony až k němu a začali žně.. Naštěstí byl dobře ložený terén a já kupodivu nějak zvládl toho využít takže jsem ho ve finále trhl asi o tři kill pointy. Hra super - jediný smutný že klučík neměl nabarvený vendety - obecně wysiwyg a full paint se moc nedodržoval.

IV.
Maďarsko, 2 žetony, Dawn of war, Ork - tahle bitva byla smutná - já musel začít jako první a navíc jsem nebyl schopen lancama trefit jeho battlewagony. Jeho looty v battlewagonech mezitim sestřelovaly jednu serpentu za druhou. Udělal jsem jednu chybu a pozdě vystartoval po jeho battle wagonu s meganoby co spolu s dredym pelášil k mému objectivu a tak se tam dostal. Meganoby jsem sice ještě zabil ale jeho boss co byl s nimi dál contestil můj žeton a jeho groti drželi jeho takže vyhrál.

V.
Bělorusko, 5 žetonů, čtvrtinky? Marína - jediná army co jsem si vybíral - měli tam být nekroni ale Bělorusům nějak povolili změnu. Začal jsem zas v rezervách a dobře jsem vyjel. Hrál jak lamka (Land rider poslal před 2 serpenty s dragony) ale někdy kolem pátého kola měl zprdele kliku - 2 krakgranáty a 1 fistou sundal 2 serpenty co jeli o 12" a assault termiti sundali falcon co si to taky dal na 12" No pak se mi přestalo dařit. |Jednak on hodil jakýkoli cover co měl hodit ale v sedmym kole jsem udělal chybu a blbě si posunul guardiany na žetonu a tak dovolil jeho speedru kontestit - on pak hodil všechny covery na penetrace a navíc se mu povedlo zničit tank co mu kontestil jeho žeton - nakonec tedy vyhrál v sedmém kole. Škoda že to neskončilo dřív - v pátým nebo v šestým bych vyhrál já. Cenou útěchyn bylo že brutálně prohrál na victory pointy takže nakonec to bylo jen 13-7

VI.
Severní Irové, Kill pointy, liny, opět Blood angels - šel jsem druhý a celý z rezerv. Krásně se roztáhl a oba Baaly mu přišli už v druhém kole a na jedné straně a když jsem vylezl tak už byl celý na stole. Pomalu jsem ho čistil z jedné strany a povedlo se mi promanévrovat k jeho Land riderům fire dragony a tak jsem krásně 2 louskl. Maník to vůbec neuměl hrát a tak sem se až trochu styděl za poslední lucky glancing hit lancou která otevřela poslední ze tří Land riderů. Nakonec mu na stole zbyly jen 3 mariňáci - velká škoda mohl to být wipe a tolik potřebný jeden bod na výhru a lepší umístění.

Žádné komentáře:

Okomentovat