40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

čtvrtek 16. srpna 2012

ESC / ETC week - den 2.

Do prvni hry, celkove ctvrte, jsem sel s tim, ze jestli chci alespon nejaky vysledek jeste uhrat musi to proste odsejpat, v momente kdy jsem zjistil ze mym souperem je scarabovy nekron navic taky s Imhotekem, mimochodem dalsi hrac z ruske repre. Tusil jsem, ze tohle nebudou lehke body a s primarni misi na KP uz vubec ne. Nechal jsem ho zacit cimz diky DoW prijde o jedno kolo blesku a moje blesky maji sanci trefit scaraby jeste v puvodnich 8 a 8 kusech, co navic i klaplo a jednu jednotku jsem poctive zredukoval na 2 kusy no to bylo asi to posledni co jsem v tehle hre videl sestku nebo vubec cislo vyssi nez dve. ze neco bude spatne prozradil o jeden wound lehci Anrakyr ktery ve druhem kole pracne nabral jednotku deseti warrioru se dvema crypteky a Imhotekem ale tak sikovne ze Imhotek se nedostal do b2b a byl to jen Anrakyr vs warriori. diky FS jedu driv a ze 4 hitu hituju a wounduju vsechny ctyri utoky coz je momentalne velka sance na to ze neslozi moralku a protoze to bylo blizko kraje tak i sance vyhnat Imhoteka ze stolu. No jak jsem zminil Anrakyr mel dva woundy, a ted otazka za jednoho bludistaka - kolik woundu mi dali prezivsi warriori a kolik jich Anrakyr nesejvnul. Ano 2 a 2!  ale pokracujeme. Ve tretim kole jsem mel pred skupinou cca 10 scarabu bez coveru nachystane tri stalkery, celkem 6 multimelt, otazka za dva bludistaky - kolik jsem zasahnul scarabu? ano presna 0! Jak se da ocekavat nasledne  neprezil jediny stalker. Ale tim nekoncime imhotek strili svou lajnu S6 AP1, jedine co musim hodit je 2d6 jak bude dlouha. Napovim, scarabove se tahnou v krasne lajne ale nejblizsi je priblizne dva a pul palce od Imhoteka a ted bonusova otazka za tri bludistaky, i kdyz vsem je asi jasny co nasledovalo. ano dve jednicky :-)  no a podobnych stastnych okamziku bylo v tehle hre hromada. naopak o tom ze kdyz padne 1 musi nekdy padnout i 6 me presvedcoval kolega Nekron ktery kdyz potreboval 6 na run tak hodil 6, kdyz potreboval 5 na sejv tak hodil 5 a opet mel vice podobnych momentu. respektive zadne jine. no co budu povidat se sebelepsi taktikou se tohle proste uhrat neda a nevim o jedine veci kterou jsem v teto hre zahral spatne, teda krom momentu kdy jsem bral kostky do rukou :-(  no uz to nebudu vic okecavat. proste prohra 2:18
S naladou se na to cele uz nejradeji vysrat se ukecavam k posledni hre alespon v ramci treninku pred ETC a dostavam lahudku v podobe polaka hrajiciho s klasickymi Tau. Tak nejak dle ocekavani se hra zmenila ve smutnou jednostranou vybijenou, pac pote co prisel o 6 broatsuit a jednoho hammerheada uz mi nejak nemel cim ten AV13 prorazit, nicmene sejvy hazel poctive a k wipu nakonec nedoslo, takze z posledni hry opacny vysledek a to 19:1
Ostatni kluci hrali v souctu jeste horsi vysledky, tak jsme se rozhodli utyct pred vyhlasenim a konecne poradi tedy jeste netusim, ale tipuji nekde kolem stredu. Jak jsem rikal uz loni ESC je idealni kvuli moznosti se pred ETC rozehrat a to vcerne utkani se s opravdu kvalitnimi hraci (vetsinou), a i kdyz samotny vysledek me trochu mrzi, neni to to proc jsem se ESC ucastnil. Ted jen doufam ze se nazhavili i ostatni a zitra vypukne to prave ceske peklo :-)

1 komentář:

  1. Hele hlavně klid a hlavu vzhůru.. a ty kostky pak začnou padat.. :)

    OdpovědětVymazat