40dice.cz

Několik hráčů české w40k scény se dohodlo a rozjelo tento blog 40dice.cz , kde budeme postovat reporty, zajímavé fotky, rozebírat různé taktiky a podobně. Doufáme že si zde každý fanda w40k přijde na své.
Pokud máte pocit, že občas také můžete přispět do obsahu 40dice.cz, stačí kontaktovat některého z autorů nebo na mejl greg@fmx.cz . Předem díky

úterý 14. června 2011

Novinky w40k pro červen

Trochu překvapivě se objevily informace, že sestry nebudou mít kodex na přelomu roku, tak jak se doposud uvádělo, ale jejich pravidla vyjdou v příštích dvou vydání časopisu White Dwarf. Tak nevim, jestli už ty jejich reklamní katalogy co se tváří jako herní časopis nikdo nekupuje a snaží se tímhle zvýšit prodeje. Nicméně spolu s touto informací uniklo i několik dalších rumorů a spíš to vypadá jako by se někdo rozhodl sepsat nová pravidla pro sestry během pár hodin. Jen útržky (oficielně nepotvrzené rumory):
  • Spojenci nebudou
  • Inquizice nebude
  • Faith pointy si bude každá jednotka počítat zvlášť a každé kolo si bude házet 1d6 kolik jich má, pro aktivaci se bude házet na 5+ 
  • Transporty: Immolator a Rhino
  • Assasini nebudou 
  • Podobná výstroj jako u GK (pravděpodobně Psy Ammo)
  • Karamazov nebude
  • 5 HQ včetně speciálů
  • Celestine: okolo 150pts, sejv 2+/4++, WS/BS 7, Jump pack, Fleet, Power Weapon co wounduje vždy na 4+. schopnost vracet se do hry podobně jako Justicar Thawn u GK
  • Confessor: levné HQ, vytváří hanchmen jednotkz podobné jako v GK kodexu. Navíx jeho jednotce dává reroll na hit i wound
  • Repentia: levnější než SM, FNP, Rage, Fearless, 6++, bez transportu
  • Battle Sister Squad: jednotky o 10-20 modelech, levnější než teď
  • Exorcists: podobný jako teď

Další novinkou je vydání FAQ pro Grey Knighty. Pár věcí posíleno, pár věcí oslabeno. Překvapivá je definice co všechno je Daemon: Everything in the Chaos Daemons codex, Daemon Princes, Possessed Chaos Space Marines, Obliterators, summoned greater Daemons, summoned lesser Daemons, any vehicle with the daemonic possesion upgrade, Daemonhosts, Mandrakes, Kheradruakh the Decapitator, the Avatar. Dále už není možné dělat tzv. "shunt move" (30" pohyb) ve scoutu. Zbraň s nejděsivějším názvem ve hře, neboli Nemesis Doomfist vlastně nedělá vůbec nic. Pokud modelu s Helbergou něco sníží iniciativu, již nedostane +2 bonus. A hlavně velmi diskutované Falchiony přidávají jen +1A.

Zároveň s FAQ pro GK vyšly i další FAQ pro Rulebook, které jsou doplněny hlavě o další sporné věci co se GK týče. Trochu potěšilo, že psychické powery se standardně stackují, nicméně psyker může použít jen jednu stejnou poweru za kolo. Což krom GK omezuje i některé jiné kodexy...

Tyto FAQ ale ještě upřesňují používání psychic shooting attacks:

Q: What psychic powers count as psychic shooting
attacks? (p50)
A: Any psychic power with a profile like that of a
ranged weapon (i.e. has a range, strength and AP
value) and any psychic power that specifically states
that it is a psychic shooting attack.
Q: Do psychic shooting attacks need to roll to hit? (p50)
A: Yes.
Z toho plyne že každý psychic shooting attack, který nemá přímo napsáno "automatic hit" nebo template profil, si musí nejprve hodit na hit. Což se doposud zvláště u kouzel kde se používalo "draw a line" (a podobně) nepožívalo. Například velmi používané vlčí Jaws of the World Wolf se teď nejprve musí hodit na psychic test, poté na hit a až pak teprve udělat lajnu a házet Iniciativ testy.

Žádné komentáře:

Okomentovat